Optymalne koszty eksploatacji

Mniejsza emisja zanieczyszczeń

Opony do autobusów zaprojektowane zgodnie z normą EURO VI*

* Load capacity up to 7700 kg per axle for Urban Buses only allowed by European Regulations R458/2011

Radio-frequency identification
  • Wszystkie osie
Więcej informacji na temat gam produktów
Korzyści dla przedsiębiorstwa
„Niższe koszty użytkowania”
  • Niższe zużycie paliwa
  • Taki sam potencjał przebiegu jak w oponach MICHELIN X® INCITY™ XZU 148/145J w rozmiarze 275/70 R 22.5, pomimo większej nośności
  • Większy opór toczenia dzięki zastosowaniu gumy Energy
  • Powierzchnia styku z podłożem szersza o 8%*

* W porównaniu z oponą MICHELIN X® InCity™ XZU w rozmiarze 275/70 R 22.5 – na podstawie testu SORT 2

Więcej informacji
Bezpieczeństwo
„Bezpieczny transport”
  • Trwała przyczepność w każdych warunkach pogodowych, nawet na śliskich nawierzchniach
  • Oznaczenie 3PMSF oraz M+S
  • REGENION™
  • Technologia Tower Pump®
  • Lamele Podwójna Fala
Więcej informacji
Ekologia
„Mniej zanieczyszczeń – to jest możliwe!”
  • Opona zgodna z normą Euro VI
  • Niższa emisja CO2
  • Możliwość bieżnikowania i pogłębienia w technologii MICHELIN REMIX X®
  • Nośność zwiększona nawet do 7500 kg na oś przy prędkości 70 km/h dzięki wartościom punktu szczególnego 154/148E
  • Wzmocniony dolny obszar boku w celu zrównoważenia ograniczeń związanych z większym obciążeniem osi
  • Emisja CO2 mniejsza o 3,8 g/km*

* Load capacity up to 7700 kg per axle for Urban Buses only allowed by European Regulations R458/2011

Więcej informacji
Schemat pogłębiania bieżnika

MICHELIN X® INCITY™ HL Z

MICHELIN X® INCITY™ HL Z
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
H = 4 mm 5–6 mm R2 lub R3
Wiedza fachowa Michelin

REGENION™ System Trójwymiarowej Autoregeneracji Bieżnika

REGENION™ - System Autoregeneracji Bieżnika

Rzeźba bieżnika w systemie REGENION™ ulega trójwymiarowej autoregeneracji (szerokość, długość, głębokość), dzięki swym kompleksowym, geometrycznym kształtom.

Nowa rzeźba jest bardziej zwarta i sztywna, dzięki czemu zwiększa się wytrzymałość i trwałość opon, a zmniejsza zużycie paliwa w pojeździe. Kilometr po kilometrze, stopniowo pojawiają się kolejne rowki, które zapewniają nieustanną przyczepność - przez cały czas użytkowania opony.

 REGENION™ to najnowszy wynalazek 
MICHELIN Durable Technologies

REGENION™ 3D Auto Regenerative
Przeznaczenie UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
275/70R22.5 X INCITY HL Z TL 150/145J
Wszystkie osie D C
70 dB
Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 150/145J
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 150
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 145
Szerokość opony bez obciążenia w mm 277.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 968
Obwód toczenia w mm 2953
Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg) 6700
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg) 11600
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy) 9.00
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy) 9.00
Zalecana obręcz 7.50
Szerokość opony bez obciążenia w mm 277.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 968
Szerokość opony pod obciążeniem w mm 305
Promień opony pod obciążeniem w mm 448
Obwód toczenia w mm 2953
Min. odstęp między osiami w mm 313
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
6 4640 8030
6,25 4810 8330
6,5 4980 8630
6,75 5150 8920
7 5330 9220
7,25 5500 9520
7,5 5670 9820
7,75 5840 10110
8 6010 10410
8,25 6180 10710
8,5 6360 11010
8,75 6530 11300
9 6700 11600