Optymalna rentowność i koszt przejechania kilometra

Niższe koszty użytkowania

Niższe zużycie paliwa i dłuższa trwałość

  • Oś napędowa
  • Wszystkie osie
Więcej informacji na temat gam produktów
Korzyści dla przedsiębiorstwa
„Niższe koszty użytkowania”
  • Niższe zużycie paliwa
  • Wyjątkowy potencjał przebiegu
  • Mieszanka gumy o niskim oporze toczenia i większej odporności na otarcia
  • Mieszanka gumy zapewniająca równomierne zużycie bieżnika
Więcej informacji
Bezpieczeństwo
„Większa przyczepność i komfort jazdy”
  • Dobra przyczepność na osi napędowej
  • Optymalna przyczepność opon na oś prowadzącą na mokrej nawierzchni
  • Komfort jazdy
  • Dynamiczna rzeźba bieżnika w oponach na oś napędową
  • Rzeźba bieżnika z licznymi nacięciami
  • Czoło opony zoptymalizowane dla bardziej równomiernego zużycia
Więcej informacji
Ekologia
„Mniejsze oddziaływanie na środowisko”
  • Niska emisja CO
  • Osiągi opon bieżnikowanych MICHELIN Remix® są porównywalne do osiągów nowych opon MICHELIN XDA 2+ ENERGY™ i XZA 2 ENERGY™
  • Pogłębiaj bieżnik opony na etapie eksploatacji, gdy zużywa najmniej paliwa
  • Wszystkie opony MICHELIN XZA, XZA 2 i XDA ENERGY™ są produkowane w europejskich fabrykach posiadających certyfikat ISO 14001
Więcej informacji
Schemat pogłębiania bieżnika

MICHELIN XZA 2 ENERGY™

MICHELIN XZA 2 ENERGY™
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
H = 4 mm 8–10 mm R3

MICHELIN XDA 2 + ENERGY™

MICHELIN XDA 2 + ENERGY™
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
Profil 70/80 H = 4mm 7–8 mm R3
Przeznaczenie UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
275/70 R 22.5 XZA2 ENERGY TL 148/145M
Wszystkie osie D C
67 dB
Więcej informacji Zamknij

Results

Indeks nośności 148/145M
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 148
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 145
Szerokość opony bez obciążenia w mm 277.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 966
Obwód toczenia w mm 2950

Detailled

Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg) 6300
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg) 11600
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy) 9.00
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy) 9.00
Zalecana obręcz 7.50
Szerokość opony bez obciążenia w mm 277.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 966
Szerokość opony pod obciążeniem w mm 301
Promień opony pod obciążeniem w mm 448
Obwód toczenia w mm 2950
Min. odstęp między osiami w mm 314

Obciążenie i ciśnienie

Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
6 4360 8030
6,25 4520 8330
6,5 4680 8630
6,75 4850 8920
7 5010 9220
7,25 5170 9520
7,5 5330 9820
7,75 5490 10110
8 5650 10410
8,25 5820 10710
8,5 5980 11010
8,75 6140 11300
9 6300 11600
295/80 R 22.5 XDA 2+ ENERGY TL 152/148M
Oś napędowa D C
73 dB
3PMSF M+S Więcej informacji Zamknij

Results

Indeks nośności 152/148M
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 152
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 148
Szerokość opony bez obciążenia w mm 300.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 1055
Obwód toczenia w mm 3215

Detailled

Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg) 7100
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg) 12600
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy) 8.50
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy) 8.50
Zalecana obręcz 8.25
Szerokość opony bez obciążenia w mm 300.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 1055
Szerokość opony pod obciążeniem w mm 327
Promień opony pod obciążeniem w mm 491
Obwód toczenia w mm 3215
Min. odstęp między osiami w mm 330

Obciążenie i ciśnienie

Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
5,5 4800 8510
5,75 4990 8850
6 5180 9190
6,25 5370 9540
6,5 5560 9880
6,75 5760 10220
7 5950 10560
7,25 6140 10900
7,5 6330 11240
7,75 6520 11580
8 6720 11920
8,25 6910 12260
8,5 7100 12600