JESZCZE WIĘKSZE BEZPIECZEŃSTWO I EFEKTYWNOŚĆ

Niższe koszty użytkowania

Do 35% więcej przebiegu!*

(*) W porównaniu z oponą MICHELIN XTA 2 Energy™ 245/70 R 17.5

  • Oś nośna
Więcej informacji na temat gam produktów
Korzyści dla przedsiębiorstwa
„Tnij koszty działalności!”
  • Do 35% przebiegu więcej (1)
  • Przestrzeń ładunkowa większa nawet o 10% (2) w porównaniu z oponami 19.5 cala
  • Koszty konserwacji hamulców niższe o 20% (3)

(1) W porównaniu z oponą MICHELIN XTA 2 Energy™ 245/70 R 17.5
(2) W porównaniu z oponą MICHELIN XTA 2 Energy™ 445/45 R 19.5
(3) W porównaniu z oponami 17.5 cala zamontowanymi na przyczepie wyposażonej w hamulce bębnowe

Więcej informacji
Bezpieczeństwo
„Skuteczne hamowanie i długotrwała przyczepność!”
  • Droga hamowania krótsza nawet o 5 metrów (4) 
  • Długotrwała przyczepność
  • Możliwość montażu hamulców tarczowych
  • Sztywność struktury i niższy profil

(4) Różnica długości drogi hamowania awaryjnego od 80 km/h do 0 km/h pojazdu z przyczepą na kołach 17.5 cala z hamulcami bębnowymi i pojazdu z przyczepą na kołach 19.5 cala z hamulcami tarczowymi

Więcej informacji
Ekologia
„Bardziej ekologiczny transport”
  • Opony bieżnikowane w technologii MICHELIN Remix®, przy oszczędności 30 kg materiałów, mają osiągi porównywalne do nowych opon MICHELIN X® MaxiTrailer™
  • Pogłębianie opony wydłuża etap eksploatacji, w którym opona zużywa najmniej paliwa
  • Stała warstwa gumy pod bieżnikiem opon MICHELIN X® MaxiTrailer™ i MICHELIN Remix® MaxiTrailer™
  • Odsetek opon zaakceptowanych do bieżnikowania sięgający 90% (5)
  • Opony produkowane zgodnie z normami ochrony środowiska w europejskich fabrykach posiadających certyfikat ISO 14001

(5) Wewnętrzne dane Michelin. Odsetek opon zaakceptowanych do bieżnikowania spośród wszystkich opon gamy E oddanych do bieżnikowania

Więcej informacji
Schemat pogłębiania bieżnika

MICHELIN X® MAXITRAILER

MICHELIN X® MAXITRAILER
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
H = 3 mm 6–8 mm R3
Wiedza fachowa Michelin

Rozwiązanie z hamulcem tarczowym

Rozwiązanie 19.5 cala z hamulcem tarczowym oferuje taką samą wysokość przestrzeni ładunkowej, jak z montażem opony 17.5 cala
schemat-opony-X-One-Maxitrailer-3-4
Przeznaczenie UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
255/60 R 19.5 X MAXITRAILER TL 143/141J
Oś nośna C B
67 dB
Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 143/141J
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 143
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 141
Szerokość opony bez obciążenia w mm 256.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 805
Obwód toczenia w mm 2469
Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg) 5500
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg) 10300
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy) 9.00
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy) 9.00
Zalecana obręcz 7.50
Szerokość opony bez obciążenia w mm 256.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 805
Szerokość opony pod obciążeniem w mm 277
Promień opony pod obciążeniem w mm 373
Obwód toczenia w mm 2469
Min. odstęp między osiami w mm 290
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
6 3770 7130
6,25 3910 7390
6,5 4050 7660
6,75 4190 7920
7 4330 8190
7,25 4470 8450
7,5 4610 8720
7,75 4750 8980
8 4890 9240
8,25 5030 9510
8,5 5170 9770
8,75 5310 10040
9 5450 10300