DŁUŻSZA TRWAŁOŚĆ NIEZALEŻNIE OD RODZAJU NAWIERZCHNI!

Niższe koszty użytkowania

Do 15% więcej przebiegu!*

* Wewnętrzny test MICHELIN X® MULTI™ F 385/65 R 22.5 w porównaniu z MICHELIN XF 2 385/65 R 22.5

  • Oś kierowana
Więcej informacji na temat gam produktów
Korzyści dla przedsiębiorstwa
„Większe przebiegi”
  • Do 15%* więcej przebiegu.*
  • Niższy koszt przejechanego kilometra
  • Odpowiednia na wszystkie typy dróg i rodzaje nawierzchni

(*) Wewnętrzny test MICHELIN X® MULTI™ F 385/65
R 22.5 w porównaniu z MICHELIN XF 2 385/65 R 22.5 

  • Równomierne zużycie bieżnika
  • Lepsza bieżnikowalność pozwalająca korzystać z wielu etapów życia opony
    • szerokie rowki ze zmiennym kształtem bieżnika
    • rzeźba bieżnika zapobiegająca zakleszczaniu się kamieni
  • Uniwersalna mieszanka gumy

* Wewnętrzny test MICHELIN X® MULTI™ F 385/65 R 22.5 w porównaniu z MICHELIN XF 2 385/65 R 22.5

Więcej informacji
Bezpieczeństwo
„Transport bez ryzyka”
  • Znakomita przyczepność podczas hamowania
  • Brak wibracji
  • Zoptymalizowany wzór bieżnika dla większej powierzchni obszaru kontaktu z podłożem
  • Równomierne zużycie bieżnika
Więcej informacji
Ekologia
„Transport bardziej ekologiczny”
  • Pogłębiaj bieżnik, wydłużaj okres eksploatacji, gdy opona zużywa najmniej paliwa.
  • Osiągi opon po bieżnikowaniu w technologii Remix są takie same, jak osiągi nowej opony MICHELIN X® MULTI™ F przy oszczędności 54 kg surowców
  • Stała warstwa gumy pod bieżnikiem MICHELIN X® MULTI™ F chroniąca
    przed uszkodzeniami.
  • Bieżnikowalność na poziomie 90%**
  • Wszystkie opony MICHELIN X® MULTI™ są produkowane w europejskich fabrykach posiadających certyfikat ISO 14001

** Wewnętrzne źródło Michelin. Odsetek bieżnikowanych opon gamy E.

Więcej informacji
Schemat pogłębiania bieżnika

MICHELIN 385/65 R 22.5 X® MULTI™ F

MICHELIN 385/65 R 22.5 X® MULTI™ F
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
H = 3 mm 8–10 mm R3
Przeznaczenie UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
385/65 R 22.5 X MULTI F TL 158L
Oś kierowana C B
69 dB
Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 158L
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 158
Szerokość opony bez obciążenia w mm 376.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 1073
Obwód toczenia w mm 3288
Punkt szczególny 160K
Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg) 8500
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy) 8.50
Zalecana obręcz 11.75
Szerokość opony bez obciążenia w mm 376.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 1073
Szerokość opony pod obciążeniem w mm 404
Promień opony pod obciążeniem w mm 497
Obwód toczenia w mm 3288
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
6 6200 0
6,25 6430 0
6,5 6660 0
6,75 6890 0
7 7120 0
7,25 7350 0
7,5 7580 0
7,75 7810 0
8 8040 0
8,25 8270 0
8,5 8500 0