MICHELIN XZE2 XDE2 / X® MULTI™ / Opony do każdego typu użytkowania / Produkty / Opony do samochodów ciężarowych Michelin
Produkty

Gama: X® MULTI™

MICHELIN XZE2 XDE2

Robustesse polyvalence et longévité.

  • Zalety produktu
  • Technologie
  • Dane techniczne

Zalety produktu

Korzyści dla przedsiębiorstwa

« Roulez plus quelque soit la route »

  • Excellente résistance aux agressions
  • Bande de roulement adaptée à tous les usages routiers
  • Amélioration du prix de revient kilométrique
  • Architecture sommet limitant l’échauffement
  • Mélange de gomme réduisant la vitesse d’usure de la bande de roulement
  • Faible mobilité des pains de gomme limitant leur abrasion
  • Formes d’usure plus régulières

Bezpieczeństwo

« Résistez à toutes les agressions »

  • Très bonne adhérence
  • Résistance aux agressions liées aux franchissements d’obstacles
  • Limitation des agressions de la zone sommet et de la rétention cailloux
  • Bonne stabilité sur routes sinueuses et en lignes droites
  • Sculpture directionnelle
  • 4 sillons longitudinaux larges et profonds
  • M+S sur les pneumatiques drive
  • Sillons transversaux anti-rétention de cailloux

Ekologia

« Transportez plus proprement »

  • En MICHELIN Remix, une performance comparable aux pneumatiques MICHELIN XZE 2, XDE 2 neufs tout en économisant 25 kg de matière
  • Recreusé, le pneumatique prolonge sa durée de vie pendant la période où il consomme le moins de carburant
  • Des pneumatiques fabriqués dans le respect des normes environnementales
  • Jusqu’à 88 % de taux de rechapage(2) en drive
  • Tous les pneumatiques MICHELIN XZE 2, XDE 2 sont produits dans des usines européennes certifiées ISO 14001

(2) Source interne Michelin 2010. Nombre de pneus rechapés
sur un nombre de pneus gamme E présentés.

Technologie

Schemat pogłębiania bieżnika

MICHELIN XZE 2

MICHELIN XZE 2
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
H = 3 mm 7–8 mm R3

MICHELIN XDE 2

MICHELIN XDE 2
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
H = 3 mm 7–8 mm R3

Szczegółowe informacje

Przeznaczenie UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
265/70 R 17.5 XZE1 TL 138/136M
Wszystkie osie D B
68 dB
Więcej informacji Zamknij

Results

Indeks nośności 138/136M
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 138
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 136
Szerokość opony bez obciążenia w mm 264.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 820
Obwód toczenia w mm 2500

Detailled

Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg) 4720
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg) 8960
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy) 7.50
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy) 7.50
Zalecana obręcz 7.50
Szerokość opony bez obciążenia w mm 264.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 820
Szerokość opony pod obciążeniem w mm 286
Promień opony pod obciążeniem w mm 379
Obwód toczenia w mm 2500
Min. odstęp między osiami w mm 299

Obciążenie i ciśnienie

Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
5,5 3570 6600
5,75 3710 6860
6 3850 7120
6,25 3995 7385
6,5 4140 7650
6,75 4285 7915
7 4430 8180
7,25 4575 8450
7,5 4720 8960
235/75 R 17.5 XDE 2 TL 132/130M
Oś napędowa E C
74 dB
3PMSF M+S Więcej informacji Zamknij

Results

Indeks nośności 132/130M
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 132
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 130
Szerokość opony bez obciążenia w mm 239.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 807
Obwód toczenia w mm 2447

Detailled

Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg) 4000
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg) 7600
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy) 7.25
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy) 7.25
Zalecana obręcz 6.75
Szerokość opony bez obciążenia w mm 239.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 807
Szerokość opony pod obciążeniem w mm 262
Promień opony pod obciążeniem w mm 373
Obwód toczenia w mm 2447
Min. odstęp między osiami w mm 271

Obciążenie i ciśnienie

Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
4,25 2500 4750
4,5 2630 4990
4,75 2750 5230
5 2880 5460
5,25 3000 5700
5,5 3130 5940
5,75 3250 6180
6 3380 6410
6,25 3500 6650
6,5 3630 6890
6,75 3750 7130
7 3880 7360
7,25 4000 7600
225/75 R 17.5 XDE 2 TL 129/127M
Oś napędowa E C
74 dB
3PMSF M+S Więcej informacji Zamknij

Results

Indeks nośności 129/127M
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 129
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 127
Szerokość opony bez obciążenia w mm 232.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 798
Obwód toczenia w mm 2415

Detailled

Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg) 3700
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg) 7000
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy) 7.00
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy) 7.00
Zalecana obręcz 6.75
Szerokość opony bez obciążenia w mm 232.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 798
Szerokość opony pod obciążeniem w mm 255
Promień opony pod obciążeniem w mm 369
Obwód toczenia w mm 2415
Min. odstęp między osiami w mm 263

Obciążenie i ciśnienie

Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
4 2270 4290
4,25 2390 4520
4,5 2510 4740
4,75 2630 4970
5 2750 5190
5,25 2860 5420
5,5 2980 5650
5,75 3100 5870
6 3220 6100
6,25 3340 6320
6,5 3460 6550
6,75 3580 6770
7 3700 7000
205/75 R 17.5 XDE 2 TL 124/122M
Oś napędowa E C
74 dB
3PMSF M+S Więcej informacji Zamknij

Results

Indeks nośności 124/122M
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 124
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 122
Szerokość opony bez obciążenia w mm 210.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 763
Obwód toczenia w mm 2312

Detailled

Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg) 3200
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg) 6000
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy) 6.50
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy) 6.50
Zalecana obręcz 6.00
Szerokość opony bez obciążenia w mm 210.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 763
Szerokość opony pod obciążeniem w mm 231
Promień opony pod obciążeniem w mm 353
Obwód toczenia w mm 2312
Min. odstęp między osiami w mm 238

Obciążenie i ciśnienie

Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
3,5 1880 3520
3,75 1990 3720
4 2100 3930
4,25 2210 4140
4,5 2320 4340
4,75 2430 4550
5 2540 4760
5,25 2650 4970
5,5 2760 5170
5,75 2870 5380
6 2980 5590
6,25 3090 5790
6,5 3200 6000
205/75 R 17.5 XZE 2 TL 124/122M
Wszystkie osie E C
68 dB
Więcej informacji Zamknij

Results

Indeks nośności 124/122M
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 124
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 122
Szerokość opony bez obciążenia w mm 210.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 763
Obwód toczenia w mm 2310

Detailled

Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg) 3200
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg) 6000
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy) 6.50
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy) 6.50
Zalecana obręcz 6.00
Szerokość opony bez obciążenia w mm 210.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 763
Szerokość opony pod obciążeniem w mm 230
Promień opony pod obciążeniem w mm 353
Obwód toczenia w mm 2310
Min. odstęp między osiami w mm 238

Obciążenie i ciśnienie

Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
3,5 1880 3520
3,75 1990 3720
4 2100 3930
4,25 2210 4140
4,5 2320 4340
4,75 2430 4550
5 2540 4760
5,25 2650 4970
5,5 2760 5170
5,75 2870 5380
6 2980 5590
6,25 3090 5790
6,5 3200 6000
  • Opinie użytkowników
Nie ma jeszcze żadnego komentarza – dodaj pierwszą opinię o MICHELIN XZE2 XDE2

Napisz opinię o produkcie

Trwałość

Mobilność

Osiągi

xx/512

Kliknięcie na "Wyślij opinię" oznacza, że użytkownik akceptuje regulamin dostępny na stronie http://ciezarowki.michelin.pl/

* Pola obowiązkowe