Usługi
Wsparcie na terenie Europy

Ponieważ obowiązki nie mogą czekać; MICHELIN angażuje się w pomoc klientom poprzez MICHELIN Euro Assist: usługę serwisowania opon w samochodach ciężarowych w czasie poniżej 2 godzin na terenie całej Europy.

Zarejestruj się, pobierając, a następnie odsyłając wypełniony formularz na adres: contact@michelin-solutions.com

Po otrzymaniu zgłoszenia nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby mechanik dotarł na miejsce w czasie poniżej 2 godzin.

Dowód? W roku 2013 mogliśmy zaoferować naszym klientom:

Średni czas udzielenia pomocy wynoszący 1 godzinę i 49 minut*.

Średni czas przestoju pojazdów do 2 godzin i 39 minut*.

*Uśrednione dane z roku 2013 na podstawie 26 000 zgłoszonych awarii.

Pracownik centrum serwisowego pomoże ograniczyć czas przestoju pojazdu do minimum:

Jeśli pojazd nadaje się do dalszej jazdy: dzięki usłudze „Stop & Go” pracownik wskaże najbliższy serwis MICHELIN EURO ASSIST.

Jeśli dalsza jazda nie jest możliwa: pracownik odnotuje miejsce wystąpienia awarii, a następnie wybierze i skieruje do niego mechanika serwisu MICHELIN Euro Assist.

logo_eur_assit
  • Serwis dostępny w 24 językach, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  • Bezzwłoczna identyfikacja dzięki poufnemu, indywidualnemu kodowi. Szybkie oszacowanie czasu potrzebnego do przybycia mechanika i stałe nadzorowanie procesu.
  • Najlepsi specjaliści ds. samochodów ciężarowych wybierani przez firmę Michelin.

Gwarantowana jednolita stawka na wszelkiego rodzaju awarie na terenie całej Europy (także na autostradach).

Serwis dla samochodów ciężarowych w ponad 25 europejskich krajach 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

Ponad 3000 specjalistów w zakresie opon i naprawy  samochodów ciężarowych na terenie całej Europy.

1. Kierowca dzwoni pod numer +48 22 852 60 06 i podaje swój poufny kod identyfikacyjny.

Pracownik centrum serwisowego przyjmuje zgłoszenie.

2. Serwis MICHELIN Euro Assist znajduje mechanika, który przeprowadzi naprawę.
3. Jeśli pojazd jest unieruchomiony: naprawa odbywa się na miejscu.

Jeśli pojazd nadaje się do dalszej jazdy: dzięki usłudze „Stop & Go” pracownik centrum serwisowego skieruje kierowcę do najbliższego warsztatu.

Kierowca pozostaje w bezpośrednim kontakcie z pracownikiem centrum serwisowego, który informuje go o podejmowanych działaniach.

4. Kierowca nie dokonuje opłaty:

faktura sporządzana jest w oparciu o wcześniej ustaloną stawkę, a następnie wysyłana na adres przedsiębiorstwa.

Zarejestruj się, pobierając, a następnie odsyłając wypełniony formularz na adres: contact@michelin-solutions.com