POMOC W ZWIĘKSZANIU OSZCZĘDNOŚCI

NIŻSZE KOSZTY PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI

OSZCZĘDNOŚĆ PALIWA: ZUŻYCIE PALIWA NIŻSZE NAWET O 1 L/100 KM* NA ZESTAWIE POJAZDÓW WYPOSAŻONYCH W KOMPLET OPON PIERWSZEJ NA ŚWIECIE GAMY KLASY AAA OPORU TOCZENIA

*Wewnętrzna kalkulacja Michelin  (2014): Oszczędność nawet 1 l paliwa na 100 km z nowymi oponami i średnio 0,5 l/100 km w 1. życiu opon MICHELIN X® LINE™ Energy™ F 385/55 R 22.5, MICHELIN X® LINE™ Energy™ D2 315/70 R 22.5 i MICHELIN X®  LINE™ Energy™ T 385/55 R 22.5 klasy A oporu toczenia w porównaniu do opon MICHELIN XFA2 Energy™ AS 385/55 R22.5, MICHELIN X® LINE™ Energy™ D 315/70 R 22.5 i MICHELIN X® LINE™ Energy™ T 385/55 R 22.5.

  • Oś napędowa
Więcej informacji na temat gam produktów
Korzyści dla przedsiębiorstwa
NIŻSZE KOSZTY OPERACYJNE
  • Niskie zużycie paliwa
    Pierwsza na świecie opona napędowa klasy
    A oporu toczenia z europejskich etykiet
  • Niższe koszty użytkowania
    Duży przebieg

Możliwe dzięki:

  • Bieżnikowi REGENION™ z samoregenerującą się rzeźbą
  • SILICION: innowacyjnej mieszance gumy zawierającej krzemionkę
  • Technologii InfiniCoil
  • Karkasowi Energy™ Flex
Więcej informacji
Bezpieczeństwo
BEZPIECZNY TRANSPORT PRZEZ CAŁY CZAS EKSPLOATACJI
  • Znakomita przyczepność na mokrej nawierzchni

Efektywne hamowanie i większa

(o10%)(1) trakcja na mokrej nawierzchni od pierwszego do ostatniego kilometra

-BIEŻNIK REGENION™: Lamele TowerPump

-BIEŻNIK REGENION™: Wzdłużne lamele Kropla Wody

-Większa liczba krawędzi natarcia

-Solidne barki z rowkami

 

  • Przyczepność zimą

OZNACZENIA M+S i 3PMSF       

 

  • Precyzja kierowania i komfort jazdy

Mniejsze odkształcania bieżnika

-Mocny i niezawodny karkas Energy™ Flex

-BIEŻNIK REGENION™ z samoregenerującą się rzeźbą

Elementy ograniczające emisję hałasu

 

(1) Wewnętrzne testy Michelin  (2015): Przyczepność wzdłużna  i poprzeczna opony MICHELIN X® LINE™ Energy™ D2 315/70 R 22.5 jest większa o 10% od przyczepności opony MICHELIN X®

LINE™ Energy™ D 315/70 R 22.5.

Ekologia
BARDZIEJ PRZYJAZNY DLA ŚRODOWISKA TRANSPORT
  • Niska emisja CO2
    Niskie zużycie paliwa
  • Możliwość bieżnikowania(2) i pogłębiania
    Mniejsze zużycie surowców
    -Dzięki zużyciu bieżnika opony do ostatniego milimetra i dłuższej eksploatacji opony na etapie, gdy zużywa najmniej paliwa
  • Opony produkowane w europejskich fabrykach posiadających certyfikat ISO 14001

(2) Możliwość bieżnikowania bieżnikiem MICHELIN X® LINE™ Energy™ D.

Schemat pogłębiania bieżnika

X® LINE™ ENERGY ™ D2

X® LINE™ ENERGY ™ D2
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
H = 3 mm 7 - 8 mm R3
Wiedza fachowa Michelin

MNIEJSZE ZUŻYCIE PALIWA DZIĘKI NISKIM OPOROM TOCZENIA I BEZ KOMPROMISÓW DLA PRZYCZEPNOŚCI

INFINICOIL

Technologia, która jeszcze bardziej optymalizuje i zmniejsza opór toczenia opon. Opona lżejsza o 2,5 kg

SILICION - INNOWACYJNA MIESZANKA GUMY ZAWIERAJĄCA KRZEMIONKĘ

Pierwsza opona ciężarowa zawierająca krzemionkę w bieżniku,  która znacząco zmniejsza opór toczenia

REGENION - BIEŻNIK Z SAMOREGENERUJĄCĄ SIĘ RZEŹBĄ

Bieżnik o mniejszym oporze toczenia z zamkniętą rzeźbą zmniejszającą jego podatność na odkształcenia

Przeznaczenie UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
315/70R22.5 X LINE ENERGY D2 TL 154/150L
Oś napędowa A B
70 dB
3PMSF M+S Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 154/150L
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 154
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 150
brak wyników
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
brak wyników