GWARANTOWANA WYDAJNOŚĆ WE WSZYSTKICH ZASTOSOWANIACH NA PLACACH BUDOWY

NIŻSZY KOSZT NA KILOMETR

  • Wszystkie osie
  • Oś napędowa
Więcej informacji na temat gam produktów
Korzyści dla przedsiębiorstwa
DŁUGOTRWAŁA WYDAJNOŚĆ CIĘŻARÓWEK
  • Obniżenie wydatków na opony dzięki wyjątkowej trwałości opon z TECHNOLOGIĄ CARBION
  • Znakomita bieżnikowalność
  • Większa optymalizacja wydatków na opony dzięki polityce kilku żyć opon Michelin: pogłębianie i bieżnikowanie w technologii Remix
Bezpieczeństwo
DŁUGOTRWAŁY TRANSPORT BEZ RYZYKA
  • Specjalna konstrukcja bieżnika i karkasu dla większej odporności na częste agresje podłoża
  • Dobra kierowalność na drodze
  • Mobilność zimą dzięki LAMELOM 3D
Ekologia
BARDZIEJ EKOLOGICZNY TRANSPORT
  • Niskie opory toczenia dzięki TECHNOLOGIOM CARBION i POWERCOIL obniżającym zużycie paliwa
  • Zoptymalizowana budowa karkasu dzięki TECHNOLOGII POWERCOIL, która pozwala na obniżenie wagi opony i mniejsze zużycie surowców do jej produkcji
  • Dłuższe życie opon dzięki dwukrotnemu bieżnikowaniu w technologii MICHELIN REMIX i oszczędności 50 kg surowców.
  • Pogłębianie bieżnika przedłuża życie opony, co przynosi największe oszczędności paliwa
  • Wszystkie opony MICHELIN X® WORKS™ są produkowane w europejskich fabrykach posiadających certyfikat ISO 14001
Schemat pogłębiania bieżnika

X® WORKS™ D

X® WORKS™ D
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
3 mm 6 à 8 mm R4

X® WORKS™ Z

X® WORKS™ Z
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
3 mm 8 à 10 mm R4
Wiedza fachowa Michelin

X® WORKS™ Z&D

POWERCOIL

WYTRZYMAŁOŚĆ I NIŻSZY OPÓR TOCZENIA
Bardziej wytrzymały, lżejszy stalowy kord nowej generacji, który obniża wagę opon, zwiększa ich wytrzymałość i zmniejsza opory toczenia.

CARBION

TRWAŁOŚĆ DZIEŃ PO DNIU
Bardziej jednorodna mieszanka gumy bieżnika powstająca w innowacyjnym procesie łączenia składników w fazie płynnej. Mieszanka charakteryzuje się niższym oporem toczenia i większą odpornością na ścieranie.

LAMELE 3D

NIEZAWODNA TRAKCJA
Lamele Podwójna Fala zwiększają trakcję na drogach w warunkach zimowych bez pogorszenia odporności opony na agresje.

Przeznaczenie UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
295/80R22.5 X WORKS Z TL 152/149K VM
Wszystkie osie D B
68 dB
M+S Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 152/149K
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 152
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 149
Szerokość opony bez obciążenia w mm 298.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 1060
Obwód toczenia w mm 3239
PR 18
Punkt szczególny 154/150J
Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg) 7100
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg) 13000
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy) 8.50
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy) 8.50
Ciśnienie nominalne w barach (punkt szczególny) 8.50
Zalecana obręcz 8.25
Szerokość opony bez obciążenia w mm 298.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 1060
Szerokość opony pod obciążeniem w mm 327
Promień opony pod obciążeniem w mm 493
Obwód toczenia w mm 3239
Min. odstęp między osiami w mm 326
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
5,5 4800 8780
5,75 4990 9140
6 5180 9490
6,25 5370 9840
6,5 5560 10190
6,75 5760 10540
7 5950 10890
7,25 6140 11240
7,5 6330 11590
7,75 6520 11950
8 6720 12300
8,25 6910 12650
8,5 7100 13000
295/80 R 22.5 XDY+ PIL TL 152/148K
Oś napędowa E B
74 dB
M+S Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 152/148K
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 152
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 148
Szerokość opony bez obciążenia w mm 300.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 1064
Obwód toczenia w mm 3239
PR 16
Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg) 7100
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg) 12600
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy) 8.50
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy) 8.00
Zalecana obręcz 8.25
Szerokość opony bez obciążenia w mm 300.0
Średnica opony bez obciążenia w mm 1064
Szerokość opony pod obciążeniem w mm 328
Promień opony pod obciążeniem w mm 495
Obwód toczenia w mm 3239
Min. odstęp między osiami w mm 330
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
6 5180 9720
6,25 5370 10080
6,5 5560 10440
6,75 5760 10800
7 5950 11160
7,25 6140 11520
7,5 6330 11880
7,75 6520 12240
8 6720 12800
8,25 6910 0
8,5 7100 0
315/80R22.5 X WORKS Z TL 156/150K
Wszystkie osie C B
69 dB
M+S Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 156/150K
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 156
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 150
brak wyników
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
brak wyników
315/80R22.5 X WORKS D TL 156/150K
Oś napędowa C B
75 dB
3PMSF M+S Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 156/150K
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 156
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 150
brak wyników
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
brak wyników
13R22.5 X WORKS D TL 156/150K
Oś napędowa C B
74 dB
3PMSF M+S Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 156/150K
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 156
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 150
brak wyników
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
brak wyników
13R22.5 X WORKS Z TL 156/150K
Wszystkie osie C B
69 dB
M+S Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 156/150K
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 156
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 150
brak wyników
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
brak wyników