Oszczędzaj paliwo. Prowadź pojazd w całkowitym spokoju. Długotrwałe osiągi, którym możesz zaufać.

OBNIŻ KOSZTY UŻYTKOWANIA

Radio-frequency identification
  • Wszystkie osie
  • Oś napędowa
Korzyści dla przedsiębiorstwa
Obniż koszty użytkowania

Wydatki na paliwo w transporcie dalekobieżnym po autostradach mają ogromny wpływ na finanse firm transportowych. Pamiętaj, że opór toczenia opon ma znaczący wpływ na zużycie paliwa! Opony MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ Z2 i D2 (na przednią i tylną oś ciągnika) klasy A oporu toczenia mogą przynieść oszczędności paliwa rzędu 0,8 l/100 km*.

  • Optymalny przebieg dzięki mieszance gumowej z dodatkiem krzemionki
  • Niski całkowity koszt posiadania (TCO)
Bezpieczeństwo
Nieprzerwane bezpieczeństwo i długotrwałe osiągi

Znakomita przyczepność i hamowanie na mokrej nawierzchni: klasa B przyczepności na mokro z europejskich etykiet i oznaczenie 3PMSF
Większe zadowolenie kierowcy, precyzja i komfort jazdy przez cały okres eksploatacji opony
Większa niezawodność firmy dzięki najwyższej klasie przyczepności na mokro oraz bezpieczeństwo dzięki wzmacniającej oponę technologii INFINICOIL

Ekologia
Obniż oddziaływanie firmy na środowisko

Niska emisja CO2: mniej o 22 g/km (*)
Możliwość bieżnikowania i pogłębiania dla większej oszczędności materiałów i paliwa

Schemat pogłębiania bieżnika

X® LINE™ ENERGY ™ D2 315/70R22.5

X® LINE™ ENERGY ™ D2
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
H = 3 mm 7 - 8 mm R3

X® LINE™ ENERGY™ Z2 315/70R22.5

X® LINE™ ENERGY™ Z2 315/70R22.5
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
3 mm 7 - 8 mm R3
Wiedza fachowa Michelin

MNIEJSZE ZUŻYCIE PALIWA DZIĘKI NISKIM OPOROM TOCZENIA I BEZ KOMPROMISÓW DLA PRZYCZEPNOŚCI

INFINICOIL

Technologia, która jeszcze bardziej optymalizuje i zmniejsza opór toczenia opon. Opona lżejsza o 2,5 kg

SILICION - INNOWACYJNA MIESZANKA GUMY ZAWIERAJĄCA KRZEMIONKĘ

Pierwsza opona ciężarowa zawierająca krzemionkę w bieżniku,  która znacząco zmniejsza opór toczenia

REGENION - BIEŻNIK Z SAMOREGENERUJĄCĄ SIĘ RZEŹBĄ

Bieżnik o mniejszym oporze toczenia z zamkniętą rzeźbą zmniejszającą jego podatność na odkształcenia

Przeznaczenie UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
315/70R22.5 X LINE ENERGY D2 TL 154/150L
Oś napędowa A B
070 dB
3PMSF M+S Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 154/150L
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 154
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 150
brak wyników
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
brak wyników
315/70R22.5 X LINE ENERGY Z2 TL 156/150L
Wszystkie osie A B
072 dB
3PMSF M+S Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 156/150L
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 156
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 150
brak wyników
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
brak wyników