OBNIŻ KOSZTY UŻYTKOWANIA
-
Wszystkie osie
-
Oś napędowa
Obniż koszty użytkowania
Wydatki na paliwo w transporcie dalekobieżnym po autostradach mają ogromny wpływ na finanse firm transportowych. Pamiętaj, że opór toczenia opon ma znaczący wpływ na zużycie paliwa! Opony MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ Z2 i D2 (na przednią i tylną oś ciągnika) klasy A oporu toczenia mogą przynieść oszczędności paliwa rzędu 0,8 l/100 km*.
- Optymalny przebieg dzięki mieszance gumowej z dodatkiem krzemionki
- Niski całkowity koszt posiadania (TCO)
Nieprzerwane bezpieczeństwo i długotrwałe osiągi
Znakomita przyczepność i hamowanie na mokrej nawierzchni: klasa B przyczepności na mokro z europejskich etykiet i oznaczenie 3PMSF
Większe zadowolenie kierowcy, precyzja i komfort jazdy przez cały okres eksploatacji opony
Większa niezawodność firmy dzięki najwyższej klasie przyczepności na mokro oraz bezpieczeństwo dzięki wzmacniającej oponę technologii INFINICOIL
Obniż oddziaływanie firmy na środowisko
Niska emisja CO2: mniej o 22 g/km (*)
Możliwość bieżnikowania i pogłębiania dla większej oszczędności materiałów i paliwa
X® LINE™ ENERGY ™ D2 315/70R22.5

Teoretyczna głębokość pogłębienia | Szerokość pogłębienia | Pióro |
---|---|---|
H = 3 mm | 7 - 8 mm | R3 |
X® LINE™ ENERGY™ Z2 315/70R22.5

Teoretyczna głębokość pogłębienia | Szerokość pogłębienia | Pióro |
---|---|---|
3 mm | 7 - 8 mm | R3 |
MNIEJSZE ZUŻYCIE PALIWA DZIĘKI NISKIM OPOROM TOCZENIA I BEZ KOMPROMISÓW DLA PRZYCZEPNOŚCI
INFINICOIL
Technologia, która jeszcze bardziej optymalizuje i zmniejsza opór toczenia opon. Opona lżejsza o 2,5 kg
SILICION - INNOWACYJNA MIESZANKA GUMY ZAWIERAJĄCA KRZEMIONKĘ
Pierwsza opona ciężarowa zawierająca krzemionkę w bieżniku, która znacząco zmniejsza opór toczenia
REGENION - BIEŻNIK Z SAMOREGENERUJĄCĄ SIĘ RZEŹBĄ
Bieżnik o mniejszym oporze toczenia z zamkniętą rzeźbą zmniejszającą jego podatność na odkształcenia
Przeznaczenie | Oś | UERR RRT | Wet Grip | UENO Bruit | Winter Specialist | M+S | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
315/70R22.5 X LINE ENERGY D2 TL 154/150L |
Oś napędowa | A | B | 070 dB |
3PMSF | M+S | Więcej informacji Zamknij | |||||||||||
|
||||||||||||||||||
315/70R22.5 X LINE ENERGY Z2 TL 156/150L |
Wszystkie osie | A | B | 072 dB |
3PMSF | M+S | Więcej informacji Zamknij | |||||||||||
|
* Poświadczona prawnie wartość kalkulacji emisji CO2 przeprowadzonej z użyciem symulatora VECTO. Porównanie przeprowadzono przy użyciu poruszającego się w transporcie dalekobieżnym ze średnim ładunkiem o masie 17 t standardowego zestawu ciągnika siodłowego (445 kW/12,7 l) z naczepą wyposażonego najpierw w opony MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ Z2/D2/T klasy A oporu toczenia, a następnie w opony MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ Z/D/T klasy B oporu toczenia.
AUTORSTRADY REGIONALNE MIEJSKIE DROGA/TEREN TEREN
