NIŻSZE KOSZTY OPERACYJNE
Niskie zużycie paliwa(1)
i większy przebieg
-
Oś kierowana
„Niższe koszty operacyjne”
- Niskie zużycie paliwa
- Najniższy koszt na kilometr
- Niski opór toczenia
- Opór toczenia niższy o 11%(1)
- Nowy, szerszy bieżnik z pięcioma żebrami i szerszymi barkami
- Innowacyjna mieszanka gumy
- Karkas Energy™ Flex
- Większe przebiegi
- Przebieg większy o 15%(1)
- Nowy, szerszy bieżnik z pięcioma żebrami i szerszymi barkami
- Innowacyjna mieszanka gumy
- Lamele LAUR zapobiegające tzw. zużyciu szynowemu
(1) Według wyniku wewnętrznego badania porównawczego przeprowadzonego w 2014 r. na oponach MICHELIN X® LINE™ Energy™ F 385/65 R 22.5 i MICHELIN XF2 AS 385/65 R 22.5.
„Długotrwały i bezpieczny transport”
- Przyczepność na mokrej nawierzchni
- Precyzja kierowania i komfort jazdy
- Hamowanie i trakcja na śliskiej nawierzchni
- Poprawa przyczepności poprzecznej o 4%(1)
- Niewidoczne lamele na całej wysokości klocków bieżnika
- Lamele LAUR zapobiegające tzw. zużyciu szynowemu
- Mniejsze odkształcenia bieżnika
- Mocny i niezawodny karkas Energy™ Flex
- Nowy, szerszy bieżnik z pięcioma żebrami i szerszymi barkami
- Deflektor Antisplash
(1) Według wyniku wewnętrznego badania porównawczego przeprowadzonego w 2014 r. na oponach MICHELIN X® LINE™ Energy™ F 385/65 R 22.5 i MICHELIN XF2 AS 385/65 R 22.5.
„Bardziej ekologiczny transport”
- Niska emisja CO2
- Mniej zużytych surowców
- Niskie zużycie paliwa
- Możliwość bieżnikowania opon i pogłębiania rowków bieżnika
-
Dzięki zużyciu bieżnika opony do ostatniego milimetra i dłuższej eksploatacji opony na etapie, gdy zużywa najmniej paliwa (po pogłębianiu
rowków bieżnika) - Możliwość montażu na osiach wleczonych przyczep (po bieżnikowaniu)
-
Dzięki zużyciu bieżnika opony do ostatniego milimetra i dłuższej eksploatacji opony na etapie, gdy zużywa najmniej paliwa (po pogłębianiu
- Opony MICHELIN X® LINE™ Energy™ T są produkowane w europejskich fabrykach posiadających odpowiednie certyfikaty
MICHELIN X® LINE™ Energy™ F 385/65 R 22.5

Teoretyczna głębokość pogłębienia | Szerokość pogłębienia | Pióro |
---|---|---|
3 mm | 8 - 10 mm | R3 |
MICHELIN Durable Technologie
|
||
Mieszanki gumowe i 5 żeber w bieżniku dla niższego zużycia paliwa |
Lamele LAUR zapobiegające tzw. zużyciu szynowemu dla bardziej równomiernego zużycia |
Masywniejsze barki dla większej wytrzymałości |
CZY WIESZ, ŻE?
Maksymalne wykorzystanie inwestycji oznacza wykorzystanie potencjału bieżnika do ostatniego milimetra. |
(1) Dane na podstawie wewnętrznej symulacji porównawczej dwóch ciągników z przyczepą/naczepą: jednego wyposażonego w opony MICHELIN X® LINE™ Energy™ i drugiego wyposażonego w pogłębione opony MICHELIN X® LINE™ Energy™.
Przeznaczenie | Oś | UERR RRT | Wet Grip | UENO Bruit | Winter Specialist | M+S | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
385/65R22.5 X LINE ENERGY F TL 160K |
Oś kierowana | B | B | 069 dB |
Więcej informacji Zamknij | ||||||||||||
|
(1) Wewnętrzna kalkulacja Michelin (2014). Porównanie zużycia paliwa dwóch ciągników z przyczepami/naczepami o masie 40 t: jednego wyposażonego w opony MICHELIN X® LINE™ Energy™ F 385/65 R 22.5, MICHELIN X® LINE™ Energy™ D 315/80 R 22.5 i MICHELIN X® LINE™ Energy™ T 385/65 R 22.5 i drugiego wyposażonego w opony MICHELIN X® XF2 AS Energy™ AS 385/65 R 22.5, MICHELIN X® LINE™ Energy™ D 315/80 R 22.5 i MICHELIN X® LINE™ Energy™ T 385/65 R 22.5. Wynik porównania wykazał oszczędność rzędu 0,25 l/100 km zestawu jednolicie wyposażonego w opony MICHELIN X® LINE™ Energy™ F, D i T.
AUTORSTRADY REGIONALNE MIEJSKIE DROGA/TEREN TEREN
