NIŻSZE KOSZTY UŻYTKOWANIA
-
Oś nośna
Niższe koszty użytkowania
Przyczepy niskopodwoziowe są nieocenione w branży transportowej. Umożliwiają transport ładunków ciężkich i ponadgabarytowych, gdzie bezpieczeństwo jest rzeczą priorytetową.
Gdy jedziesz z naczepą lub przyczepą typu mega, naczepą do transportu samochodów, czołgów czy ładunków ponadgabarytowych, spóźnienie nie wchodzi w grę. Unieruchomienie pojazdu z powodu uszkodzenia opony, w szczególności na drogach regionalnych, gdzie warunki bywają trudne, może być niezwykle kłopotliwe. Musisz mieć pewność, że możesz polegać na wytrzymałości swoich opon.
Z nową gamą opon MICHELIN X® MULTI™ T2 w rozmiarze 17.5 do przyczep niskopodwoziowych obniżysz koszty działalności. Indeks nosności (LI) opon jest większy nawet o 3 punkty. To o 600 kg więcej na oś w układzie tandem i 1,8 t więcej ładunku przewożonego bezpiecznie na naczepach z osiami w układzie tridem. Swoją wytrzymałość opony zawdzięczają technologiom zastosowanym w karkasie, opasaniu i bieżniku. Wszystkie powstały w jednym celu: maksymalnej nośności, wytrzymałości i trwałości opon. Opony zapewniają większą odporność na agresywne podłoże i większy przebieg w pierwszym życiu, a pod kątem drugiego życia zoptymalizowano ich bieżnikowalność.
- Maksymalna nośność: nawet o 3 punkty indeksu nośności (LI) więcej (1)
- Optymalny przebieg większy nawet o 5% (2)
- Odporność na agresywne podłoże większa nawet o 10% (3)
Bezpieczny transport
Gwarancja bezpieczeństwa Twojego i przewożonego ładunku niezależnie od warunków pogodowych:
- Oznaczeni M+S: gwarancja dostępności pojazdów i mobilności przez cały rok
- Klasa C przyczepności na mokro z europejskich etykiet
Optymalizuj oddziaływanie firmy na środowisko
Dzięki zastosowanym technologiom opona posiada mocne opasanie i karkas, które umożliwiają bieżnikowanie i pogłębianie, a przede wszystkim mniejsze wykorzystanie zasobów naturalnych:
- pogłębianie bieżnika przynosi mniejsze zużycia materiałów i paliwa
- bieżnikowanie daje oponom drugie życie
- opony są produkowane zgodnie z normami ochrony środowiska ISO 14001
- Możliwość pogłębiania i bieżnikowania opony w technologii MICHELIN Remix
Optymalny transport dzięki większej nośności opon
205/65 R 17.5 X® MULTI™ T2

Teoretyczna głębokość pogłębienia | Szerokość pogłębienia | Pióro |
---|---|---|
3 mm | 6 - 7 mm | R3 |
215/75 R 17.5 X® MULTI™ T2

Teoretyczna głębokość pogłębienia | Szerokość pogłębienia | Pióro |
---|---|---|
3 mm | 6 - 7 mm | R3 |
235/75 R 17.5 X® MULTI™ T2

Teoretyczna głębokość pogłębienia | Szerokość pogłębienia | Pióro |
---|---|---|
3 mm | 6 - 8 mm | R3 |
245/70 R 17.5 X® MULTI™ T2

Teoretyczna głębokość pogłębienia | Szerokość pogłębienia | Pióro |
---|---|---|
3 mm | 6 - 8 mm | R3 |
MICHELIN X® MULTI™ T2
TECHNOLOGIA POWERCOIL:
- Mocniejszy i szerszy kord stalowy nowej generacji
- Większa wytrzymałość karkasu
- Większa odporność na uszkodzenia w ciężkich warunkach użytkowania
TECHNOLOGIA INFINICOIL (205/65 R 17.5):
- Kord stalowy nawinięty na całym obwodzie tocznym opony
- Większa stabilność przez cały okres użytkowania opony
- Większa wytrzymałość opony
- Wyższy indeks nośności w trudnych warunkach użytkowania
TECHNOLOGIA HT NYLON:
- Stopka owinięta tkaniną nylonową zamiast gumą
- Większa stabilność i trwałość obszaru stopki
- Większy indeks nośności opony
TECHNOLOGIA REGENION:
- Samoregenerująca się rzeźba bieżnika powstającego w procesie wulkanizacji opon w formach wydrukowanych w technologii druku 3D tworzywem metalicznym
- Duża przyczepność w każdych warunkach przez cały okres użytkowania opony
- Nowe rowki odsłaniające się w zużywającym się bieżniku
- Większa mobilność
Przeznaczenie | Oś | UERR RRT | Wet Grip | UENO Bruit | Winter Specialist | M+S | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
235/75R17.5 X MULTI T2 TL 143/141J |
Oś nośna | C | C | 068 dB |
M+S | Więcej informacji Zamknij | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
215/75R17.5 X MULTI T2 TL 136/134J |
Oś nośna | C | C | 068 dB |
M+S | Więcej informacji Zamknij | |||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
245/70R17.5 X MULTI T2 TL 143/141J |
Oś nośna | C | C | 068 dB |
M+S | Więcej informacji Zamknij | |||||||||||||||
|
(1) Większy indeks nośności: „+3 LI” w oponie MICHELIN X® MULTI™ T2 205/65 R 17.5 (132/130J PS 133/133F) w porównaniu z MICHELIN X® MAXITRAILER™ 205/65 R 17.5 (129/127J PS 130/130F), „+1 LI” w oponie MICHELIN X® MULTI™ T2 215/75 R 17.5 (136/134J) w porównaniu z MICHELIN XTE2+ 215/75 R 17.5 (135/133J) i „+2 LI w PS” w oponie MICHELIN X® MULTI™ T2 235/75 R 17.5 (143/141J PS -) w porównaniu z MICHELIN XTE2+ 235/75 R 17.5 (143/141J PS 145/145F). Bez zmian dla opony MICHELIN X® MULTI™ T2 245/70 R 17.5 (143/141J PS 146/146F) w porównaniu z MICHELIN X® MULTI® T 245/70 R 17.5 (143/141J PS 146/146F).
(2) O 5% więcej przebiegu opony MICHELIN X® MULTI™ T2 245/70 R 17.5 w porównaniu z MICHELIN X® MULTI™ T 245/70 R 17.5. Taki sam przebieg opony MICHELIN X® MULTI™ T2 205/65 R 17.5 jak w MICHELIN X® MAXITRAILER™ 205/65 R 17.5, opony MICHELIN X® MULTI™ T2 215/75 R 17.5 jak w MICHELIN XTE2+ 215/75 R 17.5, opony MICHELIN X® MULTI™ T2 235/75 R 17.5 jak w MICHELIN XTE2+ 235/75 R 17.5. Wyniki testów wewnętrznych przeprowadzonych w 2018 r.
(3) Wytrzymałość bieżnika większa o 10% w oponie MICHELIN X® MULTI™ T2 205/65 R 17.5 w porównaniu z MICHELIN X® MAXITRAILER™ 205/65 R 17.5, w MICHELIN X® MULTI™ T2 215/75 R 17.5 w porównaniu z MICHELIN XTE2+ 215/75 R 17.5, w MICHELIN X® MULTI™ T2 235/75 R 17.5 w porównaniu z MICHELIN XTE2+ 235/75 R 17.5, w MICHELIN X® MULTI™ T2 245/70 R 17.5 w porównaniu z MICHELIN X® MULTI® T 245/70 R 17.5. Wewnętrzna ocena osiągów.
AUTORSTRADY REGIONALNE MIEJSKIE DROGA/TEREN TEREN
