Bezpieczeństwo oraz duża nośność we wszechstronnym użytkowaniu

NIŻSZE KOSZTY UŻYTKOWANIA

  • Oś nośna
Korzyści dla przedsiębiorstwa
Niższe koszty użytkowania

Przyczepy niskopodwoziowe są nieocenione w branży transportowej. Umożliwiają transport ładunków ciężkich i ponadgabarytowych, gdzie bezpieczeństwo jest rzeczą priorytetową.
Gdy jedziesz z naczepą lub przyczepą typu mega, naczepą do transportu samochodów, czołgów czy ładunków ponadgabarytowych, spóźnienie nie wchodzi w grę. Unieruchomienie pojazdu z powodu uszkodzenia opony, w szczególności na drogach regionalnych, gdzie warunki bywają trudne, może być niezwykle kłopotliwe. Musisz mieć pewność, że możesz polegać na wytrzymałości swoich opon.
Z nową gamą opon MICHELIN X® MULTI™ T2 w rozmiarze 17.5 do przyczep niskopodwoziowych obniżysz koszty działalności. Indeks nosności (LI) opon jest większy nawet o 3 punkty. To o 600 kg więcej na oś w układzie tandem i 1,8 t więcej ładunku przewożonego bezpiecznie na naczepach z osiami w układzie tridem. Swoją wytrzymałość opony zawdzięczają technologiom zastosowanym w karkasie, opasaniu i bieżniku. Wszystkie powstały w jednym celu: maksymalnej nośności, wytrzymałości i trwałości opon. Opony zapewniają większą odporność na agresywne podłoże i większy przebieg w pierwszym życiu, a pod kątem drugiego życia zoptymalizowano ich bieżnikowalność.

  • Maksymalna nośność: nawet o 3 punkty indeksu nośności (LI) więcej (1)
  • Optymalny przebieg większy nawet o 5% (2)
  • Odporność na agresywne podłoże większa nawet o 10% (3)
Bezpieczeństwo
Bezpieczny transport

Gwarancja bezpieczeństwa Twojego i przewożonego ładunku niezależnie od warunków pogodowych:

  • Oznaczeni M+S: gwarancja dostępności pojazdów i mobilności przez cały rok
  • Klasa C przyczepności na mokro z europejskich etykiet
Ekologia
Optymalizuj oddziaływanie firmy na środowisko

Dzięki zastosowanym technologiom opona posiada mocne opasanie i karkas, które umożliwiają bieżnikowanie i pogłębianie, a przede wszystkim mniejsze wykorzystanie zasobów naturalnych:

  • pogłębianie bieżnika przynosi mniejsze zużycia materiałów i paliwa
  • bieżnikowanie daje oponom drugie życie
  • opony są produkowane zgodnie z normami ochrony środowiska ISO 14001
  • Możliwość pogłębiania i bieżnikowania opony w technologii MICHELIN Remix

Optymalny transport dzięki większej nośności opon

PLE_X_MULTI_T2_SignatureMail_600x250_EN_logo
Schemat pogłębiania bieżnika

205/65 R 17.5 X® MULTI™ T2

205/65 R 17.5 X® MULTI™ T2
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
3 mm 6 - 7 mm R3

215/75 R 17.5 X® MULTI™ T2

215/75 R 17.5 X® MULTI™ T2
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
3 mm 6 - 7 mm R3

235/75 R 17.5 X® MULTI™ T2

235/75 R 17.5 X® MULTI™ T2
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
3 mm 6 - 8 mm R3

245/70 R 17.5 X® MULTI™ T2

245/70 R 17.5 X® MULTI™ T2
Teoretyczna głębokość pogłębienia Szerokość pogłębienia Pióro
3 mm 6 - 8 mm R3
Wiedza fachowa Michelin

MICHELIN X® MULTI™ T2

1
4
3
2

TECHNOLOGIA POWERCOIL:

  • Mocniejszy i szerszy kord stalowy nowej generacji
  • Większa wytrzymałość karkasu
  • Większa odporność na uszkodzenia w ciężkich warunkach użytkowania

TECHNOLOGIA INFINICOIL (205/65 R 17.5):

  • Kord stalowy nawinięty na całym obwodzie tocznym opony
  • Większa stabilność przez cały okres użytkowania opony
  • Większa wytrzymałość opony
  • Wyższy indeks nośności w trudnych warunkach użytkowania

TECHNOLOGIA HT NYLON:

  • Stopka owinięta tkaniną nylonową zamiast gumą
  • Większa stabilność i trwałość obszaru stopki
  • Większy indeks nośności opony

TECHNOLOGIA REGENION:

  • Samoregenerująca się rzeźba bieżnika powstającego w procesie wulkanizacji opon w formach wydrukowanych w technologii druku 3D tworzywem metalicznym
  • Duża przyczepność w każdych warunkach przez cały okres użytkowania opony
  • Nowe rowki odsłaniające się w zużywającym się bieżniku
  • Większa mobilność
Przeznaczenie UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
235/75R17.5 X MULTI T2 TL 143/141J
Oś nośna C C
068 dB
M+S Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 143/141J
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 143
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 141
PR 18
Punkt szczególny 145/145F
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
brak wyników
215/75R17.5 X MULTI T2 TL 136/134J
Oś nośna C C
068 dB
M+S Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 136/134J
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 136
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 134
PR 18
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
brak wyników
245/70R17.5 X MULTI T2 TL 143/141J
Oś nośna C C
068 dB
M+S Więcej informacji Zamknij
Indeks nośności 143/141J
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy) 143
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy) 141
PR 18
Punkt szczególny 146/146F
Ciśnienie Obciążenie (układ pojedynczy) (kg) Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
brak wyników