NIŻSZE KOSZTY UŻYTKOWANIA
Do 50% więcej przebiegu!*
-
Oś nośna
„Do 50% więcej przebiegu”
- Niższy koszt przejechanego kilometra
- Niższe zużycie paliwa (1)
- Większa dostępność pojazdów (1.5 razy mniej przestojów na obsługę opon) (2)
- Więcej przestrzeni ładunkowej (3)
- Nowa rzeźba bieżnika:
- - épaules larges et massives pour une bonne tenue au ripage
- - zoptymalizowana powierzchnia kontaktu z podłożem znacząco poprawiająca formy zużycia
- Zoptymalizowane boki opony i bieżnik z mieszanki gumy ENERGY™ Flex
- Technologia InfiniCoil zapewniająca bardziej płaskie czoło opony i zapobiegająca deformacjom gumy
(1) W porównaniu do opony MICHELIN
One MaxiTrailer™ 455/45 R 22.5
(2) W porównaniu do opony MICHELIN XTE3 385/65 R 22.5.
Osiągi monitorowane u klientów w latach 2007–2011
(3) W porównaniu do naczepy wyposażonej
w opony 385/65 R 22.5. Na podstawie
testów wewnętrznych z grudnia 2010 r.
„Większa stabilność i ochrona towarów”
- Poprawa przyczepności (3)
- Lepsza ochrona przewożonego ładunku (4)
- Opona odpowiednia na wszystkie profile i rodzaje nawierzchni
- Unikatowa struktura MICHELIN InfiniCoil
(4) W porównaniu do naczepy wyposażonej w opony 385/65 R 22.5.
„Bardziej ekologiczny transport”
- Pogłębianie opony wydłuża etap eksploatacji, w którym opona zużywa najmniej paliwa
- Opony bieżnikowane w technologii MICHELIN Remix®, przy oszczędności 65 kg materiałów, mają osiągi porównywalne do osiągów nowych opon MICHELIN X® One MaxiTrailer™+
- Opony produkowane zgodnie z normami ochrony środowiska w europejskich fabrykach posiadających certyfikat ISO 1400
- Stała warstwa gumy pod bieżnikiem
- Odsetek opon zaakceptowanych do bieżnikowania sięgający 88% (5)
(5) Wewnętrzne dane Michelin. Odsetek bieżnikowanych opon ze wszystkich opon gamy E oddanych do bieżnikowania
MICHELIN X® ONE MAXITRAILER +

Teoretyczna głębokość pogłębienia | Szerokość pogłębienia | Pióro |
---|---|---|
H = 3 mm | 8 - 10 mm | R3 |
InfiniCoil: aby jechać jeszcze dalej
Technologia InfiniCoil oparta na wprowadzeniu ciągłej linki stalowej nawiniętej na całej szerokości czoła opony zapewnia bardziej równomierne zużycie bieżnika i zwiększa wytrzymałość karkasu. InfiniCoil należy do pakietu technologii MICHELIN Durable Technologies |
|
Przeznaczenie | Oś | UERR RRT | Wet Grip | UENO Bruit | Winter Specialist | M+S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
455/45 R 22.5 X ONE MAXITRAILER + TL 160J |
Oś nośna | C | B | 067 dB |
Więcej informacji Zamknij | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
455/45R22.5 X ONE MAXITRAILER + TL 160J MS |
Oś nośna | B | D | 070 dB |
M+S | Więcej informacji Zamknij | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
(*)W porównaniu do opony MICHELIN XTE3 385/65 R 22.5. Osiągi monitorowane u klientów w latach 2007–2011.
AUTORSTRADY REGIONALNE MIEJSKIE DROGA/TEREN TEREN
