Korzyści dla przedsiębiorstwa DŁUGOTRWAŁA WYDAJNOŚĆ CIĘŻARÓWEK
Obniżenie wydatków na opony dzięki wyjątkowej trwałości opon z TECHNOLOGIĄ CARBION
Znakomita bieżnikowalność
Większa optymalizacja wydatków na opony dzięki polityce kilku żyć opon Michelin: pogłębianie i bieżnikowanie w technologii Remix
❯
Bezpieczeństwo
DŁUGOTRWAŁY TRANSPORT BEZ RYZYKA
Specjalna konstrukcja bieżnika i karkasu dla większej odporności na częste agresje podłoża
Dobra kierowalność na drodze
Mobilność zimą dzięki LAMELOM 3D
❯
Ekologia
BARDZIEJ EKOLOGICZNY TRANSPORT
Niskie opory toczenia dzięki TECHNOLOGIOM CARBION i POWERCOIL obniżającym zużycie paliwa
Zoptymalizowana budowa karkasu dzięki TECHNOLOGII POWERCOIL, która pozwala na obniżenie wagi opony i mniejsze zużycie surowców do jej produkcji
Dłuższe życie opon dzięki dwukrotnemu bieżnikowaniu w technologii MICHELIN REMIX i oszczędności 50 kg surowców.
Pogłębianie bieżnika przedłuża życie opony, co przynosi największe oszczędności paliwa
Wszystkie opony MICHELIN X® WORKS™ są produkowane w europejskich fabrykach posiadających certyfikat ISO 14001
❯
Schemat pogłębiania bieżnika
X® WORKS™ D
Teoretyczna głębokość pogłębienia
Szerokość pogłębienia
Pióro
3 mm
6 à 8 mm
R4
X® WORKS™ Z
Teoretyczna głębokość pogłębienia
Szerokość pogłębienia
Pióro
3 mm
8 à 10 mm
R4
❯
Wiedza fachowa Michelin
X® WORKS™ Z&D
POWERCOIL
WYTRZYMAŁOŚĆ I NIŻSZY OPÓR TOCZENIA Bardziej wytrzymały, lżejszy stalowy kord nowej generacji, który obniża wagę opon, zwiększa ich wytrzymałość i zmniejsza opory toczenia.
CARBION
TRWAŁOŚĆ DZIEŃ PO DNIU Bardziej jednorodna mieszanka gumy bieżnika powstająca w innowacyjnym procesie łączenia składników w fazie płynnej. Mieszanka charakteryzuje się niższym oporem toczenia i większą odpornością na ścieranie.
LAMELE 3D
NIEZAWODNA TRAKCJA Lamele Podwójna Fala zwiększają trakcję na drogach w warunkach zimowych bez pogorszenia odporności opony na agresje.
Przeznaczenie
Oś
UERR RRT
Wet Grip
UENO Bruit
Winter Specialist
M+S
295/80R22.5 X WORKS Z TL 152/149K VM
Wszystkie osie
D
B
068 dB
M+S
Więcej informacjiZamknij
Indeks nośności
152/149K
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy)
152
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy)
149
Szerokość opony bez obciążenia w mm
298.0
Średnica opony bez obciążenia w mm
1060
Obwód toczenia w mm
3239
PR
18
Punkt szczególny
154/150J
Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg)
7100
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg)
13000
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy)
8.50
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy)
8.50
Ciśnienie nominalne w barach (punkt szczególny)
8.50
Zalecana obręcz
8.25
Szerokość opony bez obciążenia w mm
298.0
Średnica opony bez obciążenia w mm
1060
Szerokość opony pod obciążeniem w mm
327
Promień opony pod obciążeniem w mm
493
Obwód toczenia w mm
3239
Min. odstęp między osiami w mm
326
Ciśnienie
Obciążenie (układ pojedynczy) (kg)
Obciążenie (układ bliźniaczy) (kg)
5,5
4800
8780
5,75
4990
9140
6
5180
9490
6,25
5370
9840
6,5
5560
10190
6,75
5760
10540
7
5950
10890
7,25
6140
11240
7,5
6330
11590
7,75
6520
11950
8
6720
12300
8,25
6910
12650
8,5
7100
13000
295/80 R 22.5 XDY+ PIL TL 152/148K
Oś napędowa
E
B
074 dB
M+S
Więcej informacjiZamknij
Indeks nośności
152/148K
Obciążenie znamionowe (układ pojedynczy)
152
Obciążenie znamionowe (układ bliźniaczy)
148
Szerokość opony bez obciążenia w mm
300.0
Średnica opony bez obciążenia w mm
1064
Obwód toczenia w mm
3239
PR
16
Obciążenie znamionowe na oś (układ POJEDYNCZY) (kg)
7100
Obciążenie znamionowe na oś (układ BLIŹNIACZY) (kg)
12600
Ciśnienie znamionowe w barach (układ pojedynczy)
8.50
Ciśnienie nominalne w barach (obciążenie osi - układ bliźniaczy)